Obsługa klienta

Reklamacje i zwroty

Klient ma prawo do dokonania zwrotu towaru w ciągu 7 dni od daty zakupu


Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:


  • - znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu z nieuszkodzonymi oznaczeniami i metkami.
  • - klient przedłoży dowód zakupu zwracanego towaru / paragon, faktura VAT.
  • - nie jest to towar cięty, obszyty lub przygotowany na indywidualne zamówienie Klienta ( sprowadzany od producenta ).

W przypadku, gdy Klient chce dokonać wymiany towaru, wymiana produktu odbywa się poprzez dokonanie zwrotu, a następnie ponowną sprzedaż. Klient otrzymuje nowy dokument sprzedaży.


Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres sprzedawcy, podając dokładnie swoje dane oraz dane reklamowanego towaru, równocześnie opisując szczegółowo niezgodność towaru z umową.


Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania wraz z reklamowanym produktem.


Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem